GLD zoekt vrijwilligers (Foto: Dylan Gillis Unsplash)

Actief meedoen met GroenLinks Diemen? Graag!

We zoeken een secretaris, campagneleider en een organiser (m/v, vrijwillig)

Doe mee!

Op allerlei gebieden is er werk te doen, passend bij ieders talenten. Misschien is één van de onderstaande vacatures iets voor jou. Maar ook zoeken we regelmatig mensen voor hand- en spandiensten. Heb je belangstelling of wil je meer weten? Neem dan contact op met onze afdeling: gldiemen@xs4all.nl

secretaris (m/v, vrijwillig)

De secretaris bereidt de agenda en verslaglegging van bestuursvergaderingen en algemene ledenvergaderingen (ALV’s) voor, beheert post en mail en verstuurd uitnodigingen voor activiteiten.

Lees meer over de vacature secretaris.

campagneleider (m/v, vrijwillig)

Als campagneleider fungeer je als adviseur en belangrijkste aanspreekpunt voor bestuur en fractie rondom de volledige campagne. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van campagneplannen. Je bent de leider van het lokale campagneteam en zorgt ervoor dat iedereen zijn talenten ten volste kan inzetten, waarbij je een goed overzicht houdt over hun activiteiten. Daarnaast ben je de directe contactpersoon van de lokale campagne voor het Landelijke Bureau.

Lees meer over de vacature campagneleider.

organiser (m/v, vrijwillig)

Een organiser is een ambassadeur voor GroenLinks in een wijk, op een school of universiteit. Je bouwt een campagneorganisatie op grassroots-niveau en rekruteert en traint vrijwilligers om samen langs de deuren te gaan. Daarmee zorg je niet alleen voor een hoge opkomst bij de verkiezingen voor de Provinciale Staten (20 maart 2019) en het Europees Parlement (23 mei 2019), maar verbind je ook Nederlanders van verschillende achtergronden. Zo maak je het verschil in je eigen gemeenschap.

Lees meer over de vacature organiser.